Friss topikok

  • Hóhér az utolsó barátod: @Ben Franklin: ez most jogy jön ide seggfej? Egyébként milliószor inkább Demszky, mint a söpredék... (2016.09.22. 17:17) Párhuzam
  • okl.szakfordító: Büszke lehetek egyes honfitársaim hatalmas eszére, végtelen jóindulatára. Mindenki hülye, bunkó, ... (2013.05.22. 20:02) What the hell is "hun gari cum"? - Azaz nem minden hangzik jól angolul
  • darkplant: Olvasd el még egyszer, hogyan történt mindez. Én nem akartam olvasni, de minden irányból oda terel... (2010.10.26. 11:57) 1 dolog, amit nem tudok John Gallianoról
  • Sor a Pénztárnál: A MrSale-nél a sztrájk mind a 6 napja után kompenzálnak. Ha valaki bemutatja náluk a sztrájk ideje... (2010.02.02. 22:00) Békávézzunk egy kicsit

Linkblog

Rádió rádiónak farkasa

2009.11.19. 22:34 | darkplant | Szólj hozzá!

Nem hiszem el, hogy a nagy magyar médiában senki nem világosít fel értelmesen. Az adókról minőségéről itt régen nincs szó. A lényeg, hogy a két adónak volt a legnagyobb az országos lefedettsége. (Ez ugye megbontja a versenyegyensúlyt, hasonló módon a csak három tévéadó számára elérhető földi sugárzási lehetőséghez.) Ergo a legnagyobb hallgatottsága, ergo a legnagyobb a reklámbevétele. Emiatt valóban két, megújulni képtelen, saját tehetetlenségi erejétől fogva unalmas pályán mozgó rádióadóról beszélhetünk, de a lényeg nem ez, hanem az elérhetőség miatti hamis hallgatottsági mutató. Ne legyen senkinek illúziója, a nyertes két adó hasonlóan hanyatlani fog, amíg be nem áll majd valami kényelmes, még éppen hallgatható szintre. Náluk is lesz minden nap sok-sok, fizetett reklámnak minősülő nyereménytárgy, amiért kamu kérdéseket megválaszolva szállnak harcba az IQ nulla hallgatók. Lesznek olyan koncertek, melyekre a kutya sem menne el, de mégis félházasak a sok, rádióadó által kiosztott ingyenjegyes miatt. Ha ettől jó egy rádióadó, akkor a neo és a klassz is azok lesznek.

Sláger? Ne nevettessenek, kérem! Tizeniksz éve ugyanazzal a pár száz számmal nyomta. Teljesen önkényesen válogatott és definiálta, mi a sláger, miközben sok olyan számot, amely szintén sláger volt egyszer sem adott le. Össze szabad vetni a Sláger kínálatát a Billboard vagy a BBC Radio 1 toplistáival úgy harminc évre visszamenőleg és rá lehet jönni, hogy a Sláger számára nem minden volt az, ami a világ számára pedig igen. A Danubius pedig utoljára akkor volt jó, amikor még a nappali órákba német nyelven sugárzott.

Valóban kár a felhajtásért. Éljenek a netes rádiók, a hallgatók igényeit kiszolgálni vágyó, non vagy aligprofit adók.

Címkék: rádió médija

A bejegyzés trackback címe:

https://darkplant.blog.hu/api/trackback/id/tr291538255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása