Friss topikok

  • Hóhér az utolsó barátod: @Ben Franklin: ez most jogy jön ide seggfej? Egyébként milliószor inkább Demszky, mint a söpredék... (2016.09.22. 17:17) Párhuzam
  • okl.szakfordító: Büszke lehetek egyes honfitársaim hatalmas eszére, végtelen jóindulatára. Mindenki hülye, bunkó, ... (2013.05.22. 20:02) What the hell is "hun gari cum"? - Azaz nem minden hangzik jól angolul
  • darkplant: Olvasd el még egyszer, hogyan történt mindez. Én nem akartam olvasni, de minden irányból oda terel... (2010.10.26. 11:57) 1 dolog, amit nem tudok John Gallianoról
  • Sor a Pénztárnál: A MrSale-nél a sztrájk mind a 6 napja után kompenzálnak. Ha valaki bemutatja náluk a sztrájk ideje... (2010.02.02. 22:00) Békávézzunk egy kicsit

Linkblog

PODtalanság

2012.06.23. 14:23 | darkplant | Szólj hozzá!

Nevezthetném 22-es csapdájának, csak épp a generációm és az elődeink már elkoptatták, a fiatalság pedig nem érti mert nincs benne egy legalább három betűs rövidítés. Inkább minősítés nélkül jöjjön néhány tény.

16 hónapja interneten kérem a gázszámlámat és elektronikusan rendezem a tartozásom. Utolsó nyomtatott FŐGÁZ számlát 2010 novemberében kaptam. Mármost egy bizonyos ügyből kifolyólag - amely külön bejegyzésért rimánkodik - szeretném külföldről felvenni a kapcsolatot a Főgáz ügyfélszolgálatával. És a kálvária itt kezdődik. Külhonban sem külföldi számról, sem a megtartott magyar számomról nem lehet hívni a 06-40-474-474 -es telefonszámukat. Más elérhetőséget pedig nem adtak meg. Marad az internet. Nosza, vegyük fel a kapcsolatot a 24/7 ügyfélszolgálatukka. Ehhez regisztrálni kell. Nosza! Miközben megadom az adataimat egy bizonyos POD szám után érdeklődnek. Még kis minta kép is mutatja, hogy a számlán hol található meg ez a POD szám. A gond csak az, hogy a a Dijnet.hu által tárolt és megjelenített számlákon ez nem szerepel. Az utolsó nyomtatott számlámon pedig még nem volt ilyen mező. Azaz nem tudok regisztrálni. Telefonon nem tudom bejelenteni, hogy nincs POD számom és nem tudok regisztrálni, ezért az interneten nem tudom megkérdezni, hogy van-e külföldről hívható számuk.

Szép új világ, mi?!

Az ügy egyébként ott kezdődött, hogy jöttek leolvasni a gázórámat. A megelőző években ennek pontos időpontját hetekkel előre a lakásra ragasztott hatalmas hirdetményen tudatták. Idén új cég csinálja a leolvasást. Gondolom, olcsóbban. Gondolom, az olcsóság egyik forrása, hogy nem költenek A4-es papírlapra, nyomtatóra és ragasztóra. A számlámra írták rá, hogy június 11 és 14 közt jönnek olvasni. Most ezért vegyek ki négy nap szabadságot? Két napig otthon dekkoltam, aztán 12-én el kellett utaznom. 21-én találtam a postaládámban egy értesítőt, hogy 14-én próbáltak bejutni hozzám leolvasni és 18-án jönnek újra. Ha nem leszek otthon még 18-a előtt hívjam fel őket, vagy küldjem el emailben a gázórát. 22-én volt alkalmam felvenni velük a kapcsolatot, azt mondták kajánul, hogy elkéstem.

Kértem szépen, hogy legyenek toleránsak, miattuk otthon dekkoltam két napot és a következő napon, amikor egylátalán otthon/internet/telefon közelében voltam már reagáltam is. Csak arcba nevettek. Szóval, ha valaki bármilyen üzleti kapcsolatot fontolgat az Universitas Kft-vel, most szólok: lehet, hogy olcsók, de embertelenek és merevek. Messze van még Európa.

Címkék: fogyasztóvédelem főgáz universitas kft

A bejegyzés trackback címe:

https://darkplant.blog.hu/api/trackback/id/tr224606418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása